بهترین زمان جهت انجام لیزر موهای زائد چه زمانی است

بهترین زمان جهت انجام لیزر موهای زائد چه زمانی است

انجام لیزر موهای زائد امروزه یکی از متداول ترین روش ها جهت اینکار محسوب می گردد. زیرا استفاده از روش های سنتی بدلیل همراه بودن با درد و همچنین نیاز به تکرار مجدد در بازه زمانی های کوتاه و همچنین زمان گیری انجام برخی از آنها برای بسیاری از افراد سخت و آزاردهنده است. به همین علت استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد امروزه بسیار مورد توجه افراد در اکثر کشورهای دنیا قرار گرفته است زیرا علاوه بر بدون عارضه بودن بسیار موثر بوده و همچنین نیاز به تکرار در بازه زمانی کوتاه را ندارد.

انجام لیزر موهای زائد نیاز به مشورت قبل از انجام آن را دارد زیرا علاوه بر اینکه باید بهترین دستگاه مناسب با شرایط رنگ پوست و موی افراد انتخاب نمود، همچنین کاملا بسته به ضخامت موهای بدن ممکن است توصیه هایی برای نتیجه بخشی بهتر باشد که با رعایت آنها هم تاثیر اینکار بیشتر گردد و هم از هرگونه عوارضی جلوگیری به عمل آید. بعد از انجام لیزر بهتر است از قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید تا چند روز جوگیری گردد و علاوه بر استفاده از کرم های مناسب به از لباس هایی در بیرون از منزل استفاده کرد که ناحیه مورد درمان پوشیده باشد. البته اینکار فقط در روزهای اول نیاز است و بدلیل تکرار پروسه درمان توسط لیزر برای چند جلسه و نیاز به فتصله زمانی جلسات با یکدیگر برای حدود یک ماه برای انجام اینکار نیازی به شروع در فصل مشخصی نمی باشد. در واقع رعایت نکات بیان شده توسط پزشک متخصص در جلسات مشاوره کافی است که نتیجه مناسب و بدون هیچگونه عارضه ای را برای فرد داشته باشد.

منبع و ماخذ : www.pishro-teb.com

پست بعدی

نحوه عملکرد دستگاه های لیزر جوانسازی چگونه است

ج شهریور 3 , 1402
به کار یردن روش های مختلف جهت داشتن پوستی صاف و شفاف یکی از مسائلی است که امروزه بسیاری از افراد به آن اهمیت می دهند. به کاریردن روش های خانگی جهت اینکار مانند استفاده از انواع کرم های پوستی و ماسک های مختلف از جمله مواردی است که افراد […]

نویسندگان

پیشرو طب پرشیا

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است ، کلیه محصولات این شرکت دارای مجوز رسمی واردات از وزارت بهداشت با قابلیت استعلام میباشد .

دسته‌ها