بهترین شیوه های جوانسازی پوست کدامند

بهترین شیوه های جوانسازی پوست کدامند

داشتن پوستی صاف و شفاف مسئله مهمی است که بسیاری از افراد به آن اهمیت زیادی می دهند. شیو ها و روش های مختلفی برای این منظور وجود دارد. از جمله استفاده از انواع کرم های پوستی و یا ماسک های پوستی جزء رایج ترین شیوه های آن محسوب می گردد. این مسئله موجب حفظ سلامتی پوست در کنار شادابی آن خواهد شد. ولی در خصوص درمان افتادگی پوست و یا مشکلات پوستی در بسیار موارد کمک بسزایی نخواهد داشت.

به کار بردن روش های جراحی نیز بدلیل عوارض ناشی از آن و همچنین هزینه بالای این شیوه و داشتن دوران نقاهت طولانی مورد تایید و انتخاب بسیاری از افراد نمی باشد. امروزه استفاده از دستگاه های لیزر و جوانسازی پوست از جمله روش های بسیار محبوب محسوب می گردد. داشتن هزینه منطقی در کنار اثر بخشی بسیار مناسب این شیوه و همچنین داشتن دوران نقاهت بسیار کوتاه و امکان فعالیت روزانه فرد پس از انجام این روش از جمله مهترین مزایای این شیوه محسوب می گردد. دستگاه لیزر CO2 فرکشنال، دستگاه آراف فرکشنال سوزنی و دستگاه هایفو از جمله دستگاه های بسیار موثر و مناسب در این خصوص می باشند.

منبع و ماخذ : pishro-teb.com

پست بعدی

شیوه عملکرد لیزر الکساندرایت چگونه است

د مرداد 1 , 1403
استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد با توجه به مزایای گسترده آن محبوبیت بسیاری یافته است. از جمله مهمترین دلایل این مسئله بدون عارضه بودن این شیوه در کنار اثربخشی بالای آن می باشد. همچنین این روش بدون درد بوده و هزینه مناسبی نیز دارد. از جمله جدیدترین و […]

نویسندگان

پیشرو طب پرشیا

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است ، کلیه محصولات این شرکت دارای مجوز رسمی واردات از وزارت بهداشت با قابلیت استعلام میباشد .

دسته‌ها