بهترین و مناسب ترین دستگاه های جوانسازی کدامند

بهترین و مناسب ترین دستگاه های جوانسازی کدامند

استفاده از دستگاه های لیزر جوانسازی امروزه محبوبیت قابل توجهی یافته است. مهمترین دلایل این مسئله را می توان اثربخشی بالای این شیوه در کنار مزایای دیگر آن مانند هزینه منطقی و نیاز به دوران استراحت کوتاه این روش دانست. در این شیوه فرد به سرعت می تواند به شرایط کار و فعالیت خود پس از درمان باز گردد بگونه ای که هیچ آسیبی به زندگی فردی و فعالیت های اجتماعی او وارد نخواهد شد، درصورتیکه انجام عمل های جراحی علاوه بر هزینه بالا و ریسک های ناشی از جراحی، دوران نقاهت نسبتا طولانی نیز دارند.

برای داشتن نتیجه مناسب حتما باید قبل از انجام هر فعالیتی بر روی پوست با پزشک متخصص مشورت نمود. زیرا در بسیاری از موارد برای داشتن نتیجه بهتر لازم به انجام برخی فعالیت های دیگر بر روی پوست و استفاده از برخی روش ها و یا حتی کرم های پوستی قبل از استفاده از دستگاه های جوانسازی به خصوص دستگاه لیزر جوانسازی می باشد. به همین دلایل مشورت با پزشک متخصص تاثیر مستقیم و بسزایی در نتیجه یخشی بهتر و همچنین جلوگیری از آسیب احتمالی به پوست می گردد. برای معرفی برخی از بهترین و موثرترین دستگاه های جوانسازی می توان دستگاه آراف فرکشنال سوزنی، دستگاه لیزر CO2 فرکشنال و دستگاه هایفوتراپی را نام برد. تمامی این دستگاه ها دارای عملکردی بسیار مطلوب و موثر بوده و با استفاده به جا و مناسب می توان اثرخشی بسیار عالی را از آنها انتظار داشت.

منبع و ماخذ : pishro-teb.com

نویسندگان

پیشرو طب پرشیا

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است ، کلیه محصولات این شرکت دارای مجوز رسمی واردات از وزارت بهداشت با قابلیت استعلام میباشد .

دسته‌ها