بهترین و مناسب ترین دستگاه کولینگ الکساندرایت چیست

بهترین و مناسب ترین دستگاه کولینگ الکساندرایت چیست

استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد با توجه به مزایای گسترده آن از جمله بدون عارضه بودن و اثربخشی بالای این شیوه گسترش بسیاری یافته است. دستگاه لیزر الکساندرایت با توجه به استفاده از منبع نوری جامد جهت تولید نور لیزر و همچنین عدم نیاز به تماس با پوست در زمان کار از جمله بهترین و به روزترین دستگاه های لیزر محسوب می گردد.

این مزایا موجب اثربخشی بالای این دستگاه و همچنین تاثیر گذاری مناسب آن برای اکثر طیف های رنگ پوست گردیده است. در نتیجه این مطالب استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت گسترش بسیار زیادی در بین دستگاه های دیگر در کلینیک های زیبایی شده است. دستگاه کولینگ لیزر الکساندرایت جهت ایجاد آسایش بهتر و عدم احساس سوزش و درد ناچیز در هنگام تابش اشعه لیزر به پوست بیمار از به کمک دمیدن هوای سرد به عملکرد بهتر کمک می نماید. از جمله بهترین برندهای دستگاه کولینگ می توان به دستگاه کولینگ زیمر اشاره نمود. دستگاه کولکس نیز که عملکرد بسیار مناسبی داشته و بر اساس دستگاه کولینگ زیمر با استفاده از بهترین کیفیت قطعات تولید گشته است،‌یکی از بهترین برندهای این دستگاه می باشد. این دستگاه قیمت بسیار منطقی و مناسبی داشته و عملکرد خوب خود را چند سالی است که با مورد استفاده قرار گرفتن در بسیاری از کلینیک های پوست و مو به اثبات رسانده است.

منبع و ماخذ : pishro-teb.com

پست بعدی

تفاوت اصلی لیزر الکساندرایت با لیزر دایود چیست

ش شهریور 3 , 1403
استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد با توجه به مزایای گسترده آن امروزه گسترش قابل توجهی یافته است. با توجه به اثربخشی این دستگاه ها در کنار بدون درد و عارضه بودن آنها و همچنین هزینه منطقی و عدم نیاز به تکرار مجدد در یک بازه زمانی کوتاه از […]

نویسندگان

پیشرو طب پرشیا

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است ، کلیه محصولات این شرکت دارای مجوز رسمی واردات از وزارت بهداشت با قابلیت استعلام میباشد .

دسته‌ها