تاثیر رنگ مو در اثربخشی لیزر موهای زائد چیست

تاثیر رنگ مو در اثربخشی لیزر موهای زائد چیست

به کاربردن دستگاه های لیزر موهای زائد با توجه به مزایای گسترده این شیوه بسیار رایج گشته است. از مهمترین مزیت های استفاده از این دستگاه ها می توان به اثربخشی مناسب در کنار بدون عارضه بودن و همچنین هزینه مناسب این روش در کنار عدم نیاز به تکرار مجدد بطرخلاف روش های سنتی اشاره نمود.

دستگاه های لیزر موهای زائد هر روزه با پیشرفت تکنولوژی به روز شده و شرکت های سازنده آنها دستگاه های جدیدتر با عملکرد بهتری را به بازار عرضه می نمایند. یکی از عوامل موثر در اثربخشی لیزر موهای زائد رنگ مو ناحیه مورد درمان و همچنین ضخامت مو می باشد. زیرا جذب انرژی نور لیزر علاوه بر رنگ پوست که به طول موج عملکردی لیزر وابسته می باشد به رنگ مو و ضخامت مو ناحیه درمان نیز وابسته است. دستگاه لیزر الکساندرایت که از جدیدترین لیزرهای موهای زائد محسوب می گردد با استفاده از طول موج نوری حدود ۷۵۰ نانومتر و به کاربردن شیوه درمانی غیر تماسی از جمله اثربخش ترین دستگاه های موجود بوده است. دستگاه لیزر الکساندرایت تمامی طیف های رنگ پوست را شامل شده و نتیجه بخشی مناسبی نسبت به همه آنها از خود نشان داده است. از جمله بهترین برندهای لیزرهای الکساندرایت می توان به لیزر الکساندرایت نابلکس، لیزر الکسانداریت نابلین، دستگاه لیزر الکسانداریت پنتو اشاره نمود.

منبع و ماخذ : pishro-teb.com

پست بعدی

شیوه عملکرد لیزرهای جوانسازی چگونه است

پ خرداد 31 , 1403
استفاده از دستگاه های لیزر جوانسازی جهت ترمیم یا رسیدگی به پوست از جمله بهترین و پرطرفدارترین شیوه های اینکار محسوب می گردد. علت اصلی این مسئله بدون عارضه بودن این شیوه در کنار اثربخشی بالای آن می باشد. داشتن پوستی صاف و شفاف و شاداب تاثیر بسیار زیادی در […]

نویسندگان

پیشرو طب پرشیا

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است ، کلیه محصولات این شرکت دارای مجوز رسمی واردات از وزارت بهداشت با قابلیت استعلام میباشد .

دسته‌ها