تاثیر رنگ پوست در انتخاب دستگاه لیزر مو مناسب چیست

تاثیر رنگ پوست در انتخاب دستگاه لیزر مو مناسب چیست

روش های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد. اما می توان گفت یکی از محبوب ترین روش ها برای اینکار استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد می باشد. پرطرفدار بودن این شیوه به دلایل مختلفی از جمله موثر بودن آن در کنار بدون عارضه بودن این روش می باشد. همچنین عدم نیاز به تکرار مجدد در یک بازه زمانی کوتاه پس از سپری شدن یک دوره کامل درمان نیز از جمله مسائلی است که به محبوبیت این روش کمک کرده است.

دستگاه لیزر موهای زائد به دو دسته اصلی لیزر دایودها و دستگاه های لیزر الکساندرایت تقسیم می شوند. دستگاه لیزر دایود با طول موج حدود ۸۰۰ تا ۸۱۰ نانومتر عمل نموده و بیشتر برای پوست های تیره مناسب می باشند. دستگاه های لیزر الکساندرایت برای تولید نور لیزر از منبع نوری جامد استفاده می کنند و طول موج عملکرد آنها در محدوده ۷۵۵ نانومتر قرار دارد. این دستگاه ها را لیزرهای غیر تماسی نیز می نامند. دستگاه لیزر الکساندرایت برای پوست های روشن عملکرد بهتری را دارند ولی در لیزر الکساندرایت های جدید با اضافه کردن هندپیس ان دیگ توانستند این مسئله را حل کرده تا این دستگاه را برای اکثر طیف های پوستی پاسخ دهی مناسبی داشته باشد. از جمله بهترین دستگاه های لیزر الکساندرایت می توان به دستگاه الکساندرایت نابلکس، لیزر الکساندرایت پنتو، دستگاه لیزر دایود ویکینی و دستگاه لیزر الکساندرایت نابلین اشاره نمود.

منبع  و ماخذ : pishro-teb.com

پست بعدی

تفاوت عملکرد مابین دستگاه های لیزر موهای زائد چیست

ی آبان 7 , 1402
استفاده  از دستگاه های لیزر موهای زائد جهت حذف مو یکی از پرطرفدارترین شیوه ها محسوب می گردد. از جمله علل این محبوبیت بدون عارضه بودن این شیوه در کنار عملکرد بسیار عالی آن و همچنین عدم نیاز به تکرار مجدد در یک بازه زمانی کوتاه می باشد. دستگاه های […]

نویسندگان

پیشرو طب پرشیا

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است ، کلیه محصولات این شرکت دارای مجوز رسمی واردات از وزارت بهداشت با قابلیت استعلام میباشد .

دسته‌ها