تفاوت بین لیزر الکساندرایت و لیزر دایود چیست

تفاوت بین لیزر الکساندرایت و لیزر دایود چیست

استفاده از دستگاه های لیزر جهت حذف موهای زائد یکی از بهترین شیوه های اینکار محسوب می گردد. از جمله مهمترین این محبوبیت بدون عارضه بودن این روش در کنار اثربخشی بسیار خوب آن و همچنین بدون نیاز بودن به تکرار مجدد در یک بازه زمانی کوتاه می باشد. دستگاه های لیزر موهای زائد امروزه گسترش بسیار ی در کشورهای زیادی داشته است و هر روزه دستگاه های لیزر جدید با تکنولوژی روز و اثربخشی بالاتر برای تمامی طیف های رنگ پوست و مو عرضه می گردد.

دستگاه های لیزر موهای زائد به دوگروه اصلی دستگاه های لیزر دایود و لیزر الکساندرایت یا همان دستگاه های لیزر غیر تماسی تقسیم می گردد. لیزر الکساندرایت با طول موج ۷۵۰ نانومتر و منبع نوری جامد اثربخشی بسیار بالایی به خصوص برای پوست های روشن دارد. اما لیزر دایود در طول موج حدود ۸۰۰ تا ۸۵۰ نانومتر عمل می نماید. دستگاه های لیزر دایود اثربخشی بهتری بر روی پوست های تیره دارند. از جمله بهترین دستگاه های لیزر موجود می توان به دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس، دستگاه لیزر الکساندرایت پنتو، لیزر دایود ویکینی، دستگاه لیزر دایود رازولیزر، دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا اصلی و همچنین لیزر الکساندرایت دکا اشاره نمود. تمامی این دستگاه ها درای تاییدیه های داخلی و گواهینامه های معتبر بین المللی بوده و تاثیر گذاری مثبت خود را چند سالی است که در بسیاری از کلینیک های معتبر به اثبات رسانیده اند.

منبع و ماخذ : pishro-teb.com

پست بعدی

نحوه عملکرد دستگاه های جوانسازی چیست

د تیر 26 , 1402
داشتن پوست صاف و شفاف یکی از مواردی است که بسیاری از افراد به آن اهمیت زیادی می دهند. استفاده از روش های محافظتی گوناگون مانند به کاربردن انواع کرم ها و ماسک های پوستی از جمله شیوه های رایجی است که از آنها استفاده می گردد. اما باید گفت […]

نویسندگان

پیشرو طب پرشیا

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است ، کلیه محصولات این شرکت دارای مجوز رسمی واردات از وزارت بهداشت با قابلیت استعلام میباشد .

دسته‌ها