روش ها و شیوه های از بین بردن جای جوش چیست

روش ها و شیوه های از بین بردن جای جوش چیست

یکی از مسائلی که برای بسیاری از افراد به خصوص بانوان حائز اهمیت می باشد، داشتن پوستی صاف و شفاف است. از طرفی به وجود آمدن جوش بر روی پوست از جمله مسائلی است که برای تمامی افراد به وجود آمده و در واقع هرکسی تجربه آن را دارد. اما پوست بعضی از افراد به دلایل مختلف به گونه ای است که اثر جوش بعد از از بین رفتن آن بر روی پوست باقی می ماند. این مشکل باعث به وجود آمدن ناصافی بر روی پوست این افراد می نماید و در نتیجه آنها به دنبال بهترین شیوه ها برای از بین بردن و یا کم کردن این جای جوش ها و صاف شدن پوست خود می باشند.

از جمله روش های از بین بردن آثار جوش بر روی پوست استفاده از انواع کرم ها و ماسک ها می باشد که معمولا این شیوه تاثیر بسزایی نداشته ولی باعث شفاف شدن و سالم نگه داشتن پوست خواهد گردید. همچنین روش دیگر استفاده از دستگاه های جوانسازی است که اینکار موجب تولید کلاژن بیشتر توسط پوست بدن می گردد و می تواند اثرات نسبتا خوبی برای این مشکل داشته باشد. شیوه دیگر استفاده از دستگاه لیزر co2 فرکشنال است که این شیوه معمولا اثر بخشی بهتری نسبت به روش های دیگر دارد. ولی نباید هرگز فراموش کرذ که برای انجام اینکار حتما باید با پزشک متخصص مشورت نمود و با توجه به وضعیت پوست هر فرد روش مناسب و یا ترکیبی از این روش ها استفاده گردد. چون در بسیار ی از موارد آماده سازی پوست قبل از لیزر برای اثربخشی بهتر و همچنین آسیب کمتر بسیار حائز اهمیت است که این مطلب باید حتما توسط پزشک متخصص تجویز گردد.

منبع و ماخذ : pishro-teb.com

پست بعدی

تفاوت بین لیزر الکساندرایت و لیزر دایود چیست

د تیر 19 , 1402
استفاده از دستگاه های لیزر جهت حذف موهای زائد یکی از بهترین شیوه های اینکار محسوب می گردد. از جمله مهمترین این محبوبیت بدون عارضه بودن این روش در کنار اثربخشی بسیار خوب آن و همچنین بدون نیاز بودن به تکرار مجدد در یک بازه زمانی کوتاه می باشد. دستگاه […]

نویسندگان

پیشرو طب پرشیا

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است ، کلیه محصولات این شرکت دارای مجوز رسمی واردات از وزارت بهداشت با قابلیت استعلام میباشد .

دسته‌ها