زمان مناسب برای انجام لیزر جوانسازی چه فصلی است

زمان مناسب برای انجام لیزر جوانسازی چه فصلی است

به کار بردن دستگاه های لیزر جوانسازی برای داشتن پوستی صاف و شفاف از جمله بهترین شیوه های پرطرفدار برای اینکار محسوب می گردد. از جمله مهمترین دلایل این محبوبیت نتیجه بخشی مناسب این شیوه در کنار بدون عارضه بودن آن و همچنین دوران نقاهت بعد از درمان کوتاه آن می باشد. فردی که این شیوه را انتخاب می نماید نیازمند یک دوره استراحت و نگهداری از پوست در برابر نور مستقیم آفتاب برای فقط چند روز اول را دارد.

بنابراین می توان گفت با توجه به شرایط و مراقبت های لازم پس از انجام لیزر جوانسازی مناسب ترین فصل جهت انجام اینکار فصل زمستان و پاییز می باشد. زیرا در این دوران با توجه به کوتاه بودن طول روز و همچنین کم بودن شدت آفتاب می توان دوران نقاهت راحت تر و ساده تری را سپری نمود. البته با مراقبت های لازم میتوان اینکار را در فصل های دیگر نیز انجام داد. همچنین جهت داشتن یک پروسه درمانی مناسب حتما بهتر است قبل از انجام لیزر جوانسازی با پزشک متخصص برای نتیجه بخشی بهتر و همچنین عوارض بسیار کمتر مشورت نمود.

منبع و ماخذ : pishro-teb.com

 

پست بعدی

جدیدترین و موثرترین دستگاه های لیزر مو کدامند

د دی 18 , 1402
استفاده از دستگاه های لیزر مو جهت حذف موهای زائد امروزه یکی از محبوب ترین شیوه ها جهت اینکار محسوب می گردد. از جمله مهمترین عوامل این محبوبیت اثربخشی بالای این شیوه در کنار بدون عارضه بودن آن و همچنین عدم نیاز به تکرار مجدد پس از سپری شدن یک […]

نویسندگان

پیشرو طب پرشیا

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است ، کلیه محصولات این شرکت دارای مجوز رسمی واردات از وزارت بهداشت با قابلیت استعلام میباشد .

دسته‌ها