شیوه عملکرد لیزرهای جوانسازی چگونه است

شیوه عملکرد لیزرهای جوانسازی چگونه است

استفاده از دستگاه های لیزر جوانسازی جهت ترمیم یا رسیدگی به پوست از جمله بهترین و پرطرفدارترین شیوه های اینکار محسوب می گردد. علت اصلی این مسئله بدون عارضه بودن این شیوه در کنار اثربخشی بالای آن می باشد. داشتن پوستی صاف و شفاف و شاداب تاثیر بسیار زیادی در ظاهر داشته و موجب بالا رفتن اعتماد به نفس افراد می گردد.

محافظت از پوست با استفاده از انواع کرم ها و ماسک های پوستی موجب شادابی و طراوت پوست می گردد. ولی در خصوص درمان در بسیاری از موارد ممکن است این شیوه پاسخ دهی مناسبی نداشته باشد. همچنین استفاده از شیوه جراحی بدلیل داشتن هزینه بالا و دوران نقاهت طولانی برای بسیاری از افراد مطلوب نمی باشد. به همین دلیل به کاربردن لیزرهای جوانسازی با داشتن هزینه منطقی، اثربخشی مناسب، بدون عارضه بودن و نیاز به دوارن استراحت کوتاه مورد استفاده بسیاری از افراد می باشد. دستگاه های لیزر جوانسازی با استفاده از اشعه لیزر و یا امواج رادیویی با تحریک پوست موجب کلاژن سازی بیشتر می گردند. اینکار باعث شادابی و طراوت در پوست خواهد شد. از جمله بهترین و موثرترین لیزرهای جوانسازی می توان به دستگاه لیزر CO2‌ فرکشنال، لیزر آراف فرکشنال سوزنی و دستگاه هایفو اشاره نمود.

منبع و ماخذ : pishro-teb.com

پست بعدی

نکات مهم در خرید دستگاه لیزر الکساندرایت کدام است

د تیر 11 , 1403
نکات مهم در خرید دستگاه لیزر الکساندرایت کدام است؟ دستگاه لیزر الکساندرایت یک انتخاب محبوب در بین متخصصان در زمینه پوست و زیبایی است. این دستگاه پیچیده که به دلیل اثربخشی در رفع موهای زائد و درمان های پوستی شناخته شده است، مزایای بی شماری را ارائه می دهد. با […]
نکات مهم در خرید دستگاه لیزر الکساندرایت کدام است

نویسندگان

پیشرو طب پرشیا

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است ، کلیه محصولات این شرکت دارای مجوز رسمی واردات از وزارت بهداشت با قابلیت استعلام میباشد .

دسته‌ها