لیزر الکساندرایت نابلکس اصل با مجوز

لیزر الکساندرایت نابلکس اصل با مجوز

دستگاه لیزر موی زائد الکساندرایت نابلکس Noblex

دستگاه نابلکس متعلق به شرکت کره ای فاین‌امک است، لیزر نابلکس یک دستگاه لیزری حذف موی الکساندرایت است که با طول موج ۷۵۵ نانومتر عمل می‌کند. این دستگاه در مقایسه با سایر دستگاه‌های موجود در بازار، سرعت بسیار بالاتری دارد. این دستگاه به آسانی می‌تواند با فرکانسی تا ۲ هرتز و با اندازه اسپات ۲۰ میلیمتر کار کند. برخی دستگاه‌ها محدود به ۱٫۵ هرتز در اندازه اسپات ۱۸ میلیمتر هستند. اندازه اسپات در دستگاه لیزر حذف موی الکساندرایت نابلکس با چرخشی کردن زوم دستگاه تنظیم می‌شود که مسافت فوکوس را تغییر می‌دهد. این یک مزیت دستگاه نابلکس نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه است، زیرا اجازه تنظیمات لازم در حین عملکرد را می‌دهد. برخی از دستگاه‌ها لنز‌های مختلفی برای تغییر سایز دارند، اما داشتن لنزها نقاط ضعفی دارد. تعویض لنز می‌تواند باعث خراشیدگی لنز دستگاه شده، گرد و غبار جمع کند و تأثیر منفی بر خروجی لیزر داشته باشد.

لوازم مصرفی دستگاه لیزر حذف موی الکساندرایت Noblex

در دستگاه لیزر حذف موی الکساندرایت نابلکس، از لامپ‌های فلش استفاده می‌شود و هر دو لامپ باید همزمان تعویض شوند. قسمت مهمترین لوازم مصرفی دستگاه نابلکس، لامپ‌ها هستند و عمر مفید لامپ‌ها در دستگاه لیزر حذف موی الکساندرایت نابلکس بر اساس استاندارد جهانی تقریباً بین یک میلیون تا ۱٫۲ میلیون شات است. پس از این تعداد شات، لامپ‌ها هنوز عملکرد خواهند داشت اما با توان کمتر به دلیل خواص الکترونیکی این قطعه و برای به دست آوردن نتایج مطلوب، باید تعویض شوند.

لامپ‌ها در دستگاه لیزر حذف موی الکساندرایت نابلکس نقش حیاتی در تحریک اتم‌ها درون قطب دستگاه ایفا می‌کنند. از طریق این تحریک، اتم‌ها از سطوح انرژی پایین‌تر به سطوح بالاتر منتقل می‌شوند و در این فرآیند فوتون‌ها را انتشار می‌دهند. هنگامی که اتم‌ها به سطوح اصلی خود بازمی‌گردند، فوتون‌های اضافی را انتشار می‌دهند. هر چه تحریک قوی‌تر باشد، تعداد اتم‌های تحریک شده و به تبع آن، قدرت خروجی لیزر نیز بیشتر می‌شود. با ضعف لامپ‌ها در دستگاه نابلکس، نور انتشاری کاهش می‌یابد که منجر به کاهش خروجی و کارایی لیزر نسبت به عملکرد اولیه می‌شود. در حال حاضر لیزر الکساندرایت نابلکس یکی از بهترین و به روزترین تجهیزات لیزری وارداتی در ایران محسوب میگردد که توسط صدها کلینیک و مراکز درمانی درحال استفاده میباشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید . خرید بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش امکان پذیر می باشد .تلفن تماس با واحد مشاوره و فروش مهندسی پزشکی پیشرو طب پرشیا : ۰۲۱.۸۶۰۲۸۴۰۹ – ۰۲۱.۸۶۰۲۹۳۷۸

 

پست بعدی

حضور پیشرو طب پرشیا در کنگره تازه ها در بیماریهای پوست

پ فروردین 16 , 1403
حضور پیشرو طب پرشیا در کنگره تازه های بیماریهای پوست حضور شرکت پیشرو طب پرشیا در کنگره تازه ها در بیماری های پوست توسط مرکز تحقیقات پوست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و استقبال خوب متخصصین پوست و همکاران محترم از غرفه شرکت موجب افتخار و دلگرمی ما است امیدواریم […]
شرکت پیشرو طب پرشیا

نویسندگان

پیشرو طب پرشیا

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است ، کلیه محصولات این شرکت دارای مجوز رسمی واردات از وزارت بهداشت با قابلیت استعلام میباشد .

دسته‌ها