مهمترین مزایای استفاده از لیزر الکساندرایت چیست

مهمترین مزایای استفاده از لیزر الکساندرایت چیست

استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد با توجه به مزایای آنها روشی بسیار محبوب جهت حذف موهای زائد محسوب می گردد. اثربخشی بالای این شیوه در کنار بدون عارضه بودن و همچنین هزینه مناسب این روش از جمله مهمترین مزایای این شیوه می باشد. لیزر الکساندرایت یکی از جدیدترین دستگاه های لیزر مو بوده و با استفاده از منبع نوری جامد نور لیزری در طول موج حدود ۷۵۰ نانومتر تولید می نماید.

اثربخشی این دستگاه برای تمامی طیف های رنگ پوست بسیار مناسب می باشد. ساختار دستگاه لیزر الکسانداریت بگونه ای است که در زمان عملکرد نیازی به تماس هندپیس دستگاه با پوست در ناحیه مورد درمان نبوده و برای کاهش سوزش در ناحیه درمان از اعمال هوای سرد در ناحیه مورد نظر توسط دستگاه کولینگ استفاده می گردد. اینکار موجب احساس آرامش بیشتر در بیمار شده و همچنین احساس سوزش اندک ناشی از تابش لیزر به پوست را نیز از بین خواهد برد. از جمله بهترین برندهای لیزر الکساندرایت می توان به دستگاه لیزر الکسانداریت کندلا، لیزر الکساندرایت نابلکس، لیزر الکساندرایت نابلین و دستگاه لیزر الکساندرایت پنتو همراه با هندپیس ان دیگ اشاره نمود. تمامی این دستگاه ها دارای محوزهای معتبر داخلی و گواهینامه های بین المللی بوده و عملکرد خوب خود را با مورد استفاده قرار گرفتن در بسیاری از کلینیک های داخلی و خارج از کشور به اثبات رسانده اند.

منبع و ماخذ : pishro-teb.com

پست بعدی

بهترین شیوه های جوانسازی پوست کدامند

ی تیر 24 , 1403
داشتن پوستی صاف و شفاف مسئله مهمی است که بسیاری از افراد به آن اهمیت زیادی می دهند. شیو ها و روش های مختلفی برای این منظور وجود دارد. از جمله استفاده از انواع کرم های پوستی و یا ماسک های پوستی جزء رایج ترین شیوه های آن محسوب می […]

نویسندگان

پیشرو طب پرشیا

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است ، کلیه محصولات این شرکت دارای مجوز رسمی واردات از وزارت بهداشت با قابلیت استعلام میباشد .

دسته‌ها