مهمترین نکاتی که باید در انجام لیزر موهای زائد در نظر گرفت کدامند

مهمترین نکاتی که باید در انجام لیزر موهای زائد در نظر گرفت کدامند

استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد امروزه بدلیل عملکرد موثر آنها در کنار بدون عارضه بودن آن و همچنین عدم نیاز به تکرار مجدد در بازه زمانی کوتاه محبوب ترین شیوه جهت حذف موهای زائد محسوب می گردد. ولی دانستن برخی نکات در خصوص انجام آن بسیار حائز اهمیت است. زیرا در صورت رعایت نکردن برخی نکات علاوه بر اینکه ممکن است نتیجه مطلوب حاصل نگردد امکان صدمه خوردن به پوست نیز می باشد.

از جمله مسائل مهمی که باید مدنظر قرار داد عدم استفاده از روش های مختلف جهت برنزه کردن پوست مانند سلاریم تا چند ماه قبل از انجام لیزر و همچنین بعد از انجام لیزر موهای زائد می باشد. همچنین نکته مهم دیگر استفاده از دستگاه مناسب و تعداد جلسات لازم برای از بین بردن موهای زائد با توجه به نوع دستگاه، ضخامت موهای بدن، رنگ موهای بدن و رنگ پوست فرد می باشد. در برخی موارد نازکی و رنگ بور موهای بدن موجب می گردد تا استفاده از دستگاه لیزر برای آن ناحیه مفید نباشد. همچنین انجام مراقبت های لازم از پوست و عدم قرار گرفتن در نور شدید آفتاب تا مدتی پس از انجام لیزر بسیار حائز اهمیت است. بنابراین مشاوره با پزشک متخصص قبل از انجام لیزر با توجه به نکات مهمی که باید در این خصوص مدنظر قرار داد بسیار حائز اهمیت است.

منبع و ماخذ : pishro-teb.com

پست بعدی

بهترین دستگاه های لیزر جوانسازی کدامند

س مرداد 17 , 1402
با توجه به این مسئله که داشتن پوست صاف و شفاف برای بسیاری از افراد حائز اهمیت می باشد، استفاده از روش های مختلف برای این منظور همواره مورد توجه است. به کاربردن روش های سنتی متنند اکثر ماسک هایی که از مواد گیاهی تشکیل می گردند می تواند برای […]

نویسندگان

پیشرو طب پرشیا

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است ، کلیه محصولات این شرکت دارای مجوز رسمی واردات از وزارت بهداشت با قابلیت استعلام میباشد .

دسته‌ها