نحوه عملکرد دستگاه های جوانسازی چیست

نحوه عملکرد دستگاه های جوانسازی چیست

داشتن پوست صاف و شفاف یکی از مواردی است که بسیاری از افراد به آن اهمیت زیادی می دهند. استفاده از روش های محافظتی گوناگون مانند به کاربردن انواع کرم ها و ماسک های پوستی از جمله شیوه های رایجی است که از آنها استفاده می گردد. اما باید گفت که به کاربردن این شیوه ها بیشتر جنبه محافظتی از پوست را دارد و برای درمان مواردی مانند افتادگی و یا چین و چروک پوست شیوه بسیار موثری نمی باشد.

استفاده از دستگاه های جوانسازی یکی از روش هایی است که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. مزیت اصلی این روش بدون عارضه بودن آن در کنار اثربخشی خوب این شیوه می باشد. دستگاه های جوانسازی با استفاده از روش های گوناگون موجب تحریک پوست به منظور کلاژن سازی آن می گردند. این تحریک با شیوه های مختلف مانند به کار بردن امواج رادیویی و یا امواج صوتی و یا تحریک فیزیکی پوست صورت می پذیرد. دستگاه آراف فرکشنال سوزنی، دستگاه هایفوتراپی و دستگاه CO2‌ فرکشنال از جمله موثرترین دستگاه های جوانسازی پوست محسوب می گردند که هم دارای اثربخشی مناسب و هم کارایی بالا در این زمینه می باشند.

منبع و ماخذ : pishro-teb.com

پست بعدی

مهمترین نکاتی که باید در انجام لیزر موهای زائد در نظر گرفت کدامند

ی مرداد 8 , 1402
استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد امروزه بدلیل عملکرد موثر آنها در کنار بدون عارضه بودن آن و همچنین عدم نیاز به تکرار مجدد در بازه زمانی کوتاه محبوب ترین شیوه جهت حذف موهای زائد محسوب می گردد. ولی دانستن برخی نکات در خصوص انجام آن بسیار حائز اهمیت […]

نویسندگان

پیشرو طب پرشیا

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است ، کلیه محصولات این شرکت دارای مجوز رسمی واردات از وزارت بهداشت با قابلیت استعلام میباشد .

دسته‌ها